STORE

Garantie & reparatie

Heeft u een niet goed functionerend product?

Het is natuurlijk erg vervelend dat uw product niet naar behoren functioneert. Wij verzoeken u om een reparatie aan te vragen via het onderstaande formulier. Zo kunnen we bepalen of het product daadwerkelijk niet meer werkt en teruggestuurd moet worden, of dat we het probleem wellicht op afstand kunnen oplossen. Als uw product binnen de garantieperiode van 2 jaar valt, kunt u het eenvoudig retourneren samen met het reparatieformulier dat wij u toesturen na goedkeuring van uw aanvraag. Is uw product ouder dan 2 jaar, dan kunnen wij het alsnog onderzoeken. Eventuele defecten kunnen dan echter wel in rekening worden gebracht. Onze collega’s informeren u vooraf altijd over mogelijke reparatiekosten. Na ontvangst van uw pakket sturen we u een bevestigingsmail en houden we u op de hoogte van het reparatieproces.
Wilt u dat wij op afstand uw systeem uitlezen? Upload dan een foto van de bovenkant van uw recorder waarop het label duidelijk zichtbaar is, zoals het voorbeeld. U kunt ook het ID-nummer, dat onder de QR-code staat, invoeren. Deze gegevens vindt u ook in de app onder ‘Apparaatlijst’.
Bij het indienen van deze aanvraag, stemt u in met onze ondersteuning op afstand. Uw gegevens worden uitsluitend ingezet ter bevordering van deze ondersteuning.